Missofie

Gud så duktiga!!

Publicerad 2008-03-17 13:24:54 i ,

GODKÄND i MATTE E!!! Hämtade ut tentan i studenten i fokus för en timma sen :) Och den tentan omfattade hela kursen så nu kan lägga matten bakom mig för i år.. Men, jag tror jag börjar bli konstig.. Jag kommer sakna matten! Sen jag började här på universitetet har jag börjat älska matte lite smått! :) Men vem vet, kanske blir mer av den varan längre fram?! ;)

Jag har inte en enda hel skolvecka kvar nu!! :) Det känns jätteskönt! Oftast kommer jag gå 3 eller 4 dagars veckor! Och bara en tenta kvar nu, för denna tentaperioden iaf ;) Biologi nästa fredag.. Hade en mindre fysiktenta idag och fick se facit direkt när jag lämna in, oops, jag hade visst alla rätt!! Jag har verkligen blivit en naturnörd!! ;)

Igår bakade jag och Björn bullar!! MMM!!! Dom blev jättegoda!! :D Kanel- och kardemummasmak blev det! Hade ett litet bullkalas sen!! Hihi!! Och idag är Björn faktiskt i Trollhättan.. Är duktig och går runt till olika bostadsföretag och ska försöka hitta en lägenhet till oss.. Sen ska han nog lämna in jobbansökan på lite olika ställen.. Hjälp vad duktig!! ;) Så om ni ser nån bekant på stan så är det säkert Björn som är ute och pulsar i snön (för visst hade det snöat en massa hemma med??)

På torsdag åker vi båda ner till Trollhättan!! Ska bli så skönt att få komma hem och fira påsk och äta påskägg!! ;) Iofs funderar jag på att åka ut till Maxi här på Bergvik först på torsdan för alla barn som kommer utklädda till påskkärring eller påskgubbe får ett påskägg fullt med godis.. Yey!! :D

Nu ska jag nog städa lite (läs: sitta och titta på alla kläder och all smuts och sen inte gör nånting åt det..) Hihi!
Puss & Kram på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela