Missofie

Sånt där som gör ont i hjärtat..

Publicerad 2008-03-09 22:01:21 i ,

Åå jag blev så ledsen i hjärtat igårkväll.. Jag var på väg till bussen för att åka hem till Björn, då jag gick förbi en pappa och hans kanske 9åriga son.. Pappan var väldig full och vinglade runt där och pratade högljutt med sin son.. Pappan och sonen höll varandra i handen.. Sonen tittade ner i marken.. Samtidigt som det var helt fruktansvärt att en liten kille nästan får hålla reda på sin pappa, så var det så fint att dom höll varandra i handen.. Men det gjorde det ännu mer sorgligt på nåt sätt.. Ush, jag kände mig alldeles gråtfärdig när jag hade gått förbi dom, och ville inte riktigt släppa pojken med blicken.. Men det är som det är.. Det värsta är väl att det inte är så speciellt ovanligt att småpojkar och -flickor har det så där! Man vill bara springa fram och krama om dom! :(

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-11 19:30:34

Usch ja... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela