Missofie

Sommarlovsledig!!

Publicerad 2008-05-29 16:39:23 i ,

Eller arbetslös, det beror på hur man ser på saken ;) Hade min sista tenta idag och om jag klara den behöver jag aldrig mer plugga biologi om jag inte hemskt gärna vill.. Hihi!! Ah, så himla skönt iaf!! Det känns alldeles konstigt.. När jag sitter här framför datorn får jag typ ångest för att jag inte pluggar, sitter vid datorn och bara slösar bort en massa tid, men jag behöver ju faktiskt inte plugga.. Jag har ju inget att plugga till!!! Gött!! Detta firade iaf jag, Rebecka och Caroline med att ta en fika på stan med Klara (en tjej från Boden som hoppade av basåret i vintras..) Henne va det jättelängesen man såg, så det va mys! Besökte också systemet och köpte med mig några Corona för ikväll blir det grillning och utgång med några klasskompisar (jag och Caroline tvingar typ med Rebecka som gnyr att hon är sjuk, äh..)!! Det här året har varit jäkligt krävande iaf.. Plugg hela tiden verkligen.. Och till vilken nytta? Jag vet inte ens om jag kommer ha användning för det.. :S Men en sak har jag iaf lärt mig, och det är att jag faktiskt är väldigt bra!! Känns så bra att kunna säga det, känns så bra att kunna tro på sig själv.. :)

Annars är det städning av lägenhet på g.. Hoppas kunna lämna ifrån mig nycklarna till den imorn.. Bye bye Karlstad! Känns lite vemodigt måste jag säga.. Tycker faktiskt skitmycket om denna stan, men familj och vänner står mig kärare! :) Nope nu blir det till att måla naglarna och hoppa in i dushen!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela