Missofie

Jobbigt

Publicerad 2008-11-22 11:59:35 i ,

Ush, kom precis på att alla på Willys måste göra en utbildning innan slutet av november.. Självklart har lilla jag skjutit upp detta så länge som möjligt och nu när det bara är en vecka kvar av november och utbildningen fortfarande inte är gjord så börjar jag bli smått stressad.. Dessutom jobbar jag ju mer än vanligt nu.. 6 dagar denna veckan och 5 dagar nästa.. Jag får helt enkelt sätta mig innan jobbet och efter jobbet på vardagarna om jag ska slippa ägna helgerna åt detta roliga! :S Som tur är kan man göra utbildningen hemma och man får ju självklart betalt för mödan.. Men ändå, orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela