Missofie

Nu har det riktigt börjat klia i fingrarna..

Publicerad 2008-11-27 18:55:17 i ,

Och jag måste erkänna att jag inte kunde motstå att ställa fram ljusstakarna i fönstren, sätta upp julstjärnan i vardagsrummet och göra iordning adventsljusstaken.. Oops! Jag är nog först i huset.. Men vadå, jag är ju inte jättetidig?  Varför är alla så sega? Är det bara jag som har julstämning? Än så länge har jag iaf inte gjort ett schema där jag räknar ner dagarna fram till julafton, vilket jag alltid gjorde när jag var liten (okej, ganska stor också), så jag tycker ändå att jag kan lägga band på mig själv! :) Just det, glömde jag skriva att jag precis har bakat lussekatter och lyssnat på en julskiva ända sen jag kom hem från jobbet klockan 14?

Äsh, varför ska jag försöka dölja att jag älskar julen? Att jag lätt hade kunnat börja dra fram ljusstakarna redan i oktober? Jag älskar ju julen, that's it! Det är mamma och pappas fel som har gett mig alldeles för underbara barndomsminnen med helt fantastiska jular.. :) Snart är det ju dags för att hämta julgran också!! Då ska jag dra med mig Björn ut i skogen och gå på jakt efter den perfekta granen.. Det kan ta timmar, det vet pappa! :) Men om julen ska bli perfekt så måste man ju ha en perfekt julgran också! :) Hoppas att Björn har samma uppfattning! ;)

Hihi, nog om julprat, jag blir ju alldeles tossig.. :) Nån som vet att bra och billig frisör här i Trollhättan? Tänkte att jag skulle besöka en sådan och göra nåt kul! :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-27 20:20:32

det är lungt sofia! ja har klätt min julgran..haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela