Missofie

Back on track

Publicerad 2008-11-04 21:37:32 i ,

Hej! Nu är jag hemma igen och vardagens alla bestyr har börjat rulla på i sin vanliga takt.. Fan va skönt det är att inte vara hemma ibland.. För hemma är allt så seriöst! Man måste jobba och tjäna pengar och hinna med att städa, diska, tvätta och handla (okej jag vet Björn att du gör mest av dom sistnämnda! ;)).. Men är man på resande fot så är man.. Då kan man inte jobba, man kan inte tjäna pengar och man behöver inte göra det där tråkiga som att städa, diska och tvätta.. Jag längtar till våren, till vår resa!! :D Då ska jag och Björn vara oseriösa i 3 månader!! Kan det bli bättre? Vi ska bara ta det lugnt och göra precis vad vi känner för! Ta dagen som den kommer och inte oroa sig för något! Underbart!!

Helgen i Karlstad va jättemysig! Jag älskar Karlstad! :) Förutom att vi umgicks med underbara människor så han vi med att shoppa lite.. Björn shoppa mest kläder och jag gick loss inne på Ikea! ;) Haha! Jag skulle ha en grej, varför slutar det alltid med att jag handlar för flera hundra?? Oh darn!

Idag har jag jobbat 10 timmar!! :S Fast det har gått bra, jag har fått cirkulerat runt i butiken hela dan så tiden har gått snabbt! Skönt! Imorn är jag antagligen ledig, sen jobbar jag hela helgen..

Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela