Missofie

"Hörrö"helg!

Publicerad 2008-10-05 19:10:04 i ,

Nu börjar även denna veckan gå mot sitt slut.. Shit va tiden alltid går fort! :) Början av veckan bestod mest av stressande på jobbet men helgen har varit riktigt skön! Har faktiskt varit ledig ända sedan i fredags och det har varit välbehövligt! :) Fredagen började med storhandling av mat med Björn och sedan Friskis med Emelie och Jenny! På eftermiddagen kom Björns pappa och hans tjej på besök från Norrtälje! Mys det! Kvällen avslutades med fläskfile och Tiramisú, just the way I like it! ;)

Igår lekte jag och Björn guider här i Trollhättan.. Men shit va kallt det va ute.. Fick ju leta upp mössa och vantar för att överleva.. Middag blev det på thairestaurangen Phasa Thai.. Jag trodde för en stund att jag skulle orka äta 4 små rätter.. Det gjorde jag inte.. Men satan så gott det var!! :)

Efter att dom for iväg idag har jag och Björn flängt runt på Överby.. Jag har letat efter både vinterjacka och vinterskor, men det går sådär.. Allt är så jäkla dyrt ju!! Trötta har vi varit också, har typ gått runt som zombies där i affärerna.. Det enda vi köpte var varsin glass.. Haha! Jaja, gott var det ju iaf!

Nu ska vi söndagsmysa oss med tacos! :) Yum! Jag har ju faktiskt varit duktig och tränat ett Mamma Mia passFriskis & Svettis precis! Jag va grymt omotiverad innan jag stack iväg och jag var rätt slö även där kan jag väl medge.. Varför vet jag inte riktigt, men vissa dagar är man ju bara sådär seeeeeg.. Fick iaf oväntat sällskap av Malin vilket va mycket trevligt! Nä, nu är det dags för tacos och sedan kanske en sväng till Åsaka om jag orkar för att leta upp mina gamla vinterkläder.. :( Buhu, tycker väldigt synd om mig själv! ;)

Hoppas ni haft en bra helg mina kära vänner!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-07 17:31:10

Mamma Mia pass lät intressant/roligt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela