Missofie

Vilken dag!

Publicerad 2008-10-21 23:59:29 i ,

Klockan ringde 05.30 imorse!! Då fattade jag inte vad som hände, jag hade väl precis somnat? Och det var ju faktiskt nästan så, sov nog ungefär 3 timmar inatt.. Jajks! Men upp gick jag och cyklade iväg till jobbet i regnet.. Där väntade en dag full med stress stress stress i förbutiken.. Hem kom jag strax innan 16.. Då var jag slut! Björn försökte prata med mig men jag tittade bara rakt in i väggen.. Haha! Därför blev jag mer eller mindre beordrad att ta en powernap..

Nu har vi precis kommit hem.. Jag och Björn har haft värsta myskvällen!♥ Efter att jag vaknade åkte vi ner till Butlers och käkade jättegod mat!! Sen gick vi på bio, Patrick 1,5! Och det bästa av allt, vi var helt själva i biosalongen.. Då förstår man att Trollhättan inte är så värst stort! :) Jättemysig feelgood film som delades med bästa tänkbara! Älskar sån här spontanitet, restaurang och bio en tisdagkväll!!

Nu blir slöande framför tvn tills jag somnar, vilket nog blir snart! :) ZzzZzzZzz

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-22 00:28:51

Visst var filmen bra? så himla rolig film ;D

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-10-22 14:40:01

Ja jättebra och så himla mysig! :) Man blev så glad av den.. Satt där och log hela tiden ;)

Postat av: Sabiina

Publicerad 2008-10-24 00:34:32

Ja det är ju verkligen det, tyvärr :( Glad för din skull att du hittat den rätte :) det är i Norra värmland man hittar dom har jag hört. Så kanske får ta och flytta hem igen, eller ett tag iaf. Branäs öppnar ju snart igen så då måste ni komma upp och festa lite :) Vilken söt kommentar jag fick, tack så mycket. Nej nu väntar sängen . Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela