Missofie

Inte min dag..

Publicerad 2008-09-29 23:09:02 i ,

Oj, vilken mysig helg man fick i Linköping! Förutom att träffa Karin och se vilken fin lägenhet hon hade, han vi även med att hälsa på Anna och Johannes i deras nya lya.. Asnajs! Blev förutom festande promenader, fika, kikande på universitetet och nötcreme.. Underbart!

Men idag kom jag snabbt tillbaka till verkligheten.. Jag vaknade upp och fick ett samtal från jobbet, där jag fick reda på att jag skulle jobba idag.. Detta var jag ju inte riktigt inställd på.. Så jag kan ju låta detta vara punkt nummer 1 över varför detta har varit en pissig dag.. Punkt nummer 2 skulle väl då vara att jag inte kunde följa med på det där födelsedagsfirandet av Jenny (min brors flickvän) som var planerat, eftersom jag nu var tvungen att jobba.. Punkt 3 måste ju vara parkeringsboten som sitter på bilen när jag ska åka till jobbet.. När vi kom hem från Linköping igår kväll så fanns det inga parkeringar utanför oss så jag fick ställa bilen på en 3-timmarsparkering och tänkte att jag skulle flytta den när jag vaknade idag.. Men någon tur verkar man inte ha en dag som denna.. Punkt 4: jag kommer till jobbet och inser att jag ska stänga själv för första gången.. Alltså jag ska vara helt själv med Securitas!! Stressigt som fan och Sofia har huvudvärk!! Punkt nummer 5: kommer hem och det finns ingen parkering igen!!!!!!!!!!!!

Kanske inte min bästa dag?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-02 20:41:23

Haha! Sorry kan inte låta bli att skratta... Lät ganska komiskt att du avslutar dagen med att det inte fanns nån parkeringsplats, igen!! ;) Hoppas du får en bättre dag vännen! Kram!

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-10-02 22:34:06

Hahhaaha! Ja ganska komiskt va det faktiskt.. Eller det tycker jag iaf nu i efterhand :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela