Missofie

Nyttig..

Publicerad 2008-09-02 14:54:14 i ,

Idag är jag ledig! Eller än så länge iaf.. Man vet aldrig om dom kanske ringer för att det är många som är hungriga och behöver handla mat.. :)

Klockan har redan hunnit bli snart 15 och jag har inte hunnit göra så speciellt mycket.. Det beror på att jag är en sjusovare.. Jösses vad jag kan sova! En dold talang.. Kanske borde skriva med det på cv:t? Eller?! Nä nu ska jag faktiskt inte underskatta mig själv.. Jag har faktiskt bakat idag iaf.. Morotsbröd blev det.. Yum!


Nu tänkte jag städa lägenheten lite, och sedan gå och handla lite käk.. Klockan 17 ska jag träna Friskis & Svettis!!!! Yey! Det var så längesen och jag har längtat så mycket efter att göra det igen!!

/Sofia - no longer a latmask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela