Missofie

Presenten från B!

Publicerad 2008-09-09 21:14:03 i ,


Igår kom den till Posten och förut blev den min! ♥ Denna jättesöta tunika som min älskling tyckte jag skulle ha.. :) Gör sig kanske inte riktigt rätt på bild men den är jättefin irl.. Puss!

Häromdagen klippte jag av lite till på mitt långa hår, eller iaf på min långa lugg.. Blev inte riktigt nöjd med den efter att jag kom hem från frisören så jag klippte lite för egen hand! :) Nu har jag inte snelugg längre utan hellugg (?!).. Haha! Min utväxt har jag även försökt mig på att få bort, men det gick väl sådär.. Jaja.. Kanske kan lägga upp en bild på min skatbo en annan dag! ;)

Nu blir det film med Björn!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-24 11:25:20

Vilken gullig pojke du har! Tunikan var jätte fin!! Vad roligt att ni ska ut och resa! Härligt! Jag ska kika lite på hur mkt det kostade och så, om jag minns! Men jag hör av mig senare ang det!! :) Pussåkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela