Missofie

Thank God It's Friday!

Publicerad 2008-09-20 00:32:23 i ,

Heeelg!! Gud va skönt! Hjälp vad veckorna bara flyger iväg! Det var ju nyss helg.. Tyvärr blev ju Björns pappa sjuk då, så vi fick inget finbesök, men men, det blir nog någon annan helg snart.. :) Denna helgen verkar det som om jag är ledig.. Men ni vet ju hur snabbt det kan vända.. Idag har iaf jag och Björn fredagsmysat oss riktigt rejält med godis och Irene Huss!

Planerna för imorgon är att jag ska orka mig upp ganska tidigt för att träna.. Ja, vi får väl se hur det blir med den saken, men än så länge är det tanken iaf.. Sen blir det nog att kanske handla lite och sen slappa.. På kvällen ska vi åka ut till Åsaka för kräftskiva med toda la familia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela