Missofie

Bakning & Jobb!

Publicerad 2008-09-12 16:28:04 i ,

Väntar på att maten ska göras av sig själv, men det funkar inte så bra, så jag antar att jag får ta tag i det snart.. Det får nog bli en lättsam liten nudelsallad nu efter min stora kraftansträngning.. Vi hade inte så mycket bröd hemma, så idag har jag bakat ett valnötsbröd! :) Gott gott! Ska snart cykla iväg till jobbet för att jobba stängning.. Att jobba eftermiddag är skönt med tanke på att man får sovmorgon och har en massa tid mitt på dagen, men ändå tycker jag att det är lite jobbigt.. När man kommer dit möter man arbetskompisar som har gjort hela sitt arbetspass, som är klara för dagen och bara ska hem och slappa.. Då kommer jag dit! Ush, att tänka sådär gör att man får ångest! Jaja, där är iaf bara 4 timmar, easy peacy! Ikväll blir det iaf lugnt, upp och jobba tidigt imorn..

Till helgen kommer Björns pappa och hans tjej (eller vad säger man, dam? hihi!) hit.. Ska bli kul! :) Hoppas ni får en trevlig helg! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela