Missofie

Dålig tajming Sofia

Publicerad 2009-08-28 19:55:03 i Allmänt babbel,

Inte nu. Morgondagen är fullspäckad med aktiviteter och på kvällen ska hela nollningen avslutas med utgång. Jag har köpt biljett. På söndag ska vi flytta hela dagen och på måndag börjar skolan. Sen är jag inte ledig förens i december (typ). Just nu har jag inte tid. Jag är förkyld. Musklerna strejkar och huvudet är tungt. Kom igen nu!

Jag har sån dålig tajming! Förra året när vi flyttade till Trollhättan var jag också sjuk. Fast en sjuk flickvän kanske inte kan bära så mycket? Hmm, undra om min kropp skaffade sig den här förkyldningen medvetet? Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela