Missofie

Härliga torsdag!

Publicerad 2009-08-27 14:14:40 i Skola,

Idag har varit en viktig dag. Imorse fixade jag mitt kårleg och tog då tillfället i akt att se alldeles mongo ut på bilden! Härligt! Efter det cyklade jag ner till stan och Akelius och hämtade nycklarna till vår nya lägenhet! Nu har jag precis varit där med den första omgången med kläder och jox. Snart ska jag ner på stan med två tjejer från klassen och ikväll blir det bara chill hemma hos någon. Eg är det nollepub men inte en chans att jag pallar det ikväll igen. Hur har ni det?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-27 15:03:25

Känns bra att ha fått nycklarna va? Jag tcyker du var så söt så på ditt studentlegg:)

Postat av: My Engdahl

Publicerad 2009-08-27 15:47:10

Ditt kårleg var väl inte så farligt! Då ska du se mitt, haha! Lycka till med lägenheten! //My E

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-08-27 22:29:03

Haha, vad snälla ni är! :) Mm, det känns väldigt bra att ha hämtat nycklarna! Ska bli så skönt att ha ett eget hem att stöka ner.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela