Missofie

Ny mobil

Publicerad 2009-08-27 17:26:05 i Allmänt babbel,

För någon timma sedan kom jag på att mitt mobilabonnemang går ut om mindre än en månad. Jag cyklade ner till stan och gick in på 3 butiken och kollade om jag kunde förlänga det jag har och om jag isåfall kunde få en lite nyare mobil på köpet (min är från stenåldern typ!). Sagt och gjort, nu sitter jag här hemma med min flashiga turkosa mobil. Nu har jag precis samma som min hightecha svärmor (igen, jag är en copycat)! Hihi!


Herregud vad impulsivt! Inte så likt mig som annars ska tänka igenom allt 1000 gånger och sedan 1000 gånger till.

Kommentarer

Postat av: Din kära Kusin Rebecka:P

Publicerad 2009-08-27 18:50:16

Fuuusk, jag vill med ha en sån fast i rosa=)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-27 20:20:11

Åh den där är snygg! E den bra?

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-08-27 22:32:11

Hihi, ja visst är den fin! :) Jag vet faktiskt inte om den är bra (haha), men jag tror nog det. Den duger för mig.. :) Man kanske behöver sätta i ett minneskort i den så man får plats med lite mer bilder och sånt om man fotar mycket med mobilen. Nu ska jag bara försöka lära mig den! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela