Missofie

Nolla

Publicerad 2009-08-20 22:23:45 i Skola,

Första dagen av nollningen är avklarad och jag är trött! Att man kan bli så trött av att sjunga massa sånger och göra massa fjantigt. Nio dagar återstår med bland annat 80-tals gasque, nollepub, stadsvandring, amfigyckel och finsittning. Det är verkligen ett fullspäckat schema, från tidig morgon till sen kväll, VARJE dag! Phu! Här får ni några bilder från dagen iaf!




♦ Sergeanter  och straffmästare ♦ Sjunger byggsånger och vevar med fanan ♦ Byggare ♦ Bygg- och Fastighetsekonomerna ♦ Den gigantiska hammaren ♦ Min alldeles egna hammare som jag själv har designat och tillverkat, snygg va? ♦ Sofia BFE ♦   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela