Missofie

Grattis Älskling!

Publicerad 2009-02-05 17:16:02 i ,

Grattis, grattis, grattis till körkortet älskling! ♥ Du är så grym, hela 18 dagars marginal! Nu kan du verkligen njuta av vår semester utan att behöva tänka på körkortet! Duktig!! :D

Så här glad var sötnos minutrarna efter han fått körkortet! :)

Efter lunch på MAX för att fira körkortet sprang jag bort till Högskolan Väst där det hölls utbildningsmässa idag. Jag hade tänkt att gå på en föreläsning som hette "Om fastigheter och fastighetsutveckling" men den glömde jag helt bort (läs: missade tiden). Istället strosade jag runt där och pratade med folk. När jag sedan gick in i salen där föreläsningen skulle hållas stod det "Hur är det att vara lärare?" på en skärm.. Hmm, varför ska man veta det om man vill läsa till fastighetsmäklare tro?! Haha, som tur var va jag modig nog att smita ut ur salen när jag fattade att jag hade blandat ihop tiderna, så jag slapp sitta där inne och lyssna på hur det är att vara lärare när jag inte bryr mig ett skit (sorry alla lärarstudenter, det är bara jag som inte har intresset.. :P) Hittade iaf en tjej som gick programmet Bygg- och FastighetsekonomHögskolan i Halmstad, progammet som står högst i kurs hos mig för närvarande. Allt lät jättebra så jag var väldigt nöjd när jag gick därifrån, men när jag sedan stannade till hos fastighetsmäklarna på Högskolan Väst så backstabbade dom utbildningen i Halmstad. Vem fan ska man lyssna på? Jag vill prata med en opartisk syo som skiter i vilken skola jag går på. Någon som kan ge mig FAKTA och någon som ser till att jag blir nöjd!



När jag kände mig färdig på högskolan tyckte jag att det var dags att fira med lite shopping! Björn har ju faktiskt fått körkort, hallå! ;) Så lite minishopping blev det. Resultatet ser ni här:

Ett hårband med rosett, en brun vårväska, handdes och en söt Sunshine tröja! Allt till priset av 155:-! (okej, jag hade ett presentkort men jag tyckte ändå att det var bra jobbat!)

Näpp, nu blir det till att göra något vettigare. Har 7 arbetsdagar framför mig nu så jag behöver verkligen ladda upp mentalt.. Kanske ska börja med en powernap (är det vettigt?!) Fick nyss reda på att jag behöver byta avgasrör på bilen också.. Yes, härliga tider, strålande tider! Powernap får det bli!

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela