Missofie

Kvällsaktivitet

Publicerad 2009-02-16 19:03:05 i ,

Bara 4 arbetsdagar kvar nu och endast 7 dagar kvar i kalla Sverige! Yihoo! :)

Helgen i Karlstad var jättemysig! Jag fick verkligen vilat upp mig inför sista veckan.. Åt och drack massa gott! :) Fick även med mig lite småsaker hem.. Man kan aldrig hålla fingrarna i styr när man kommer till Karlstad.. Älskar den stan! ♥

Nu håller jag och Björn på och plockar lite.. Vissa saker ska ner i lådor och vissa saker ska ner i ryggsäckar! Gahh, ryggsäckar som vi ska bära runt på i 13 veckor! Nä jag får nog återgå till plockandet om jag ska komma nånvart! ;)


Senaste i shoppingväg som är nödvändigt inför resan! :D

Kommentarer

Postat av: Caroline (från Arvika)

Publicerad 2009-02-17 22:07:45

Gud va kul för er! Vart har ni tänkt att åka?

Jag är inte lite avundsjuk!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-02-17 23:38:54

Nämen Caroline!! :D Hur har du hittat hit? Va kul! Hur är det med dig?? Hur är det i Jönköping? :) Alldeles för längesedan vi pratade nu.. Vi åker först till Sydney och sedan vidare längst östkusten upp mot Cairns. Sedan bär det av mot Nya Zeeland där vi tar oss från norr till söder.. Efter det flyger vi till Singapore och backpackar oss upp genom Malaysia och Thailand.. Kommer stanna på massa härliga vackra öar och bara må hur bra som helst! <3 Vet inte om jag kommer skriva så mycket här i bloggen men klickar du in dig på denna sidan



http://www.backpacking.se/TravelProfile.asp?TravelId=24188&SubMenu=



så kommer du till Björns resedagbok! Där kan du läsa om alla våra äventyr! Puss och kram på dig gumsi!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-18 11:38:58

Jag kikar in lite ibland!:) Kul att se vad du gör om dagarna. Såg din bloggadress på msn för ett tag sen. Det låter hur underbart som helst! Jag vill åka med! :) Hoppas ni får det jättebra! Vad skönt att vara borta så länge och få sola och bada. Och så klart upptäcka en massa!

Vi får försöka ses när ni har kommit hem! Vore så kul!( fast då får vi vänta ett bra tag tills brunfärgen har gått bort :P hehe )Ha det så bra nu! Puss & kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-02-18 22:07:52

Hihi, ja de får vi göra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela