Missofie

Mitt nyår!

Publicerad 2009-01-02 17:22:37 i ,

Alla hjälptes åt med maten..


.. vissa mer än andra! ;)


Trångt och mysigt i vardagsrummet! :)


Det sjöngs Singstar!


Vissa tog det verkligen på allvar ;)


Glada nyårsfirare!


Jag och min kärlek! ♥


Det nya året skålades in utanför bussgaraget! ;)


Jag och Björn var kära! :)


Lena och Victor med! ;)


Sen såg vi på Lejonkungen! :D
 
Haha, vilken fin berättelse va? :) Maten och sällskapet var iaf bästa möjliga! Tack alla som va med! :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-02 17:26:25

Tack själv:) Du kanske vill skicka över lite bilder någongång? JAg missade ju helt att fota;)

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-01-11 14:44:58

BÄSTA MÖJLIGA? tss jag va ju inte där, då kan de knappast vart nått å ha:P vem kunde då stå för underhållningen tex? jaja antar ni nästan hade lika kul som vi uppe i kylan iaf:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela