Missofie

Torsdag

Publicerad 2009-01-08 12:52:40 i ,

Åå vad skönt, idag är jag ledig! :) Har mest jobbat, jobbat, jobbat den senaste tiden så jag behöver lite vila. Några större planer för dagen har jag väl inte, ska försöka hitta en present till storebror som fyllde 25 igår! Grattis! :) Laga mat och träna står också på dagens schema.

Jag och Björn gick upp ganska nyss men ändå har jag faktiskt hunnit med att ringa både Eidar (för att höra hur det funkar med andrahandskontrakt) och Vokalens chef. Stroppen på Vokalen svarade ju inte, men man kunde prata in ett meddelande så ringde han upp. Jag struntade i det. Jag vill känna att det är jag som har kontrollen så jag vet precis vad jag ska säga och hur arg jag ska vara.. Haha! Vet inte om jag har skrivit om det, men på juldagen gick jag, Karin, Lena och Vickdor ut på Vokalen i Trollhättan. I entrén fick vi reda på att krogen stängde 02 (vi gick in typ 00.30) så vi betalade 120:-/person och sen försvann vi bort mot baren där jag fick betala ytterligare några hundra för shots till alla. När jag hade betalat så tänds ljusen och musiken stängs av. Happ, Vokalen stänger.. Hade man vetat att dom skulle stänga en halvtimma senare hade man ju aldrig gått in och inte heller köpt shots, därför känner jag mig väldigt lurad.. Varför snodde dom inte bara min plånbok dom tjuvarna? :P

Idag är det 46 dagar kvar tills vi åker!! IHHHH!! Känns väldigt konstigt/spännande/nervöst/pirrigt! I måndags slog det mig att jag alldeles snart ska gå runt i bikini i 3 månader, jajks! Därför har jag nu tagit mig an den otroliga utmaningen att byta ut godis mot grönsaker.. Haha, yes, det här kommer gå alldeles utmärkt.. För er som inte vet det så är jag världens godisgris! :S Hihi!



Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela