Missofie

Glassbilen!

Publicerad 2009-07-16 18:11:02 i ,

Häromdagen köpte jag och Björn glass på glassbilen! Så himla mysigt! Då strålade solen och folk kom från alla håll och kanter när de hörde glassbilens melodi. Jag var nog lika lycklig som de små barnen när vi gick därifrån med varsin kartong med glass. Jag hoppas verkligen att glassbilen finns kvar i många många år till för det är ett så traditionellt och mysigt sätt att sprida lite glädje. Hoppas mina barn får möjligheten att springa ut till glassbilen och köpa sig en glass på sommaren!

                                   
Jag valde en låda med Center och för Björn blev det en låda Pucko!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela