Missofie

Hacker

Publicerad 2009-07-10 00:44:00 i ,

Jag har blivit värsta hackern här på senare dar. Efter inlägget "header" förstod jag att inte alla ser min nya bloggdesign, dvs ni som använder er av Internet Explorer som webläsare. Jag använder mig alltid av Mozilla Firefox och där har min fina design alltid fungerat. Haha, det är iofs ganska komiskt. Min blogg måste ha sett så himla ful ut i era ögon (i flera år ju)! Helt rosa, ingen header och helt vänsterställd. Men efter att ha suttit och hackat med mina koder tror jag att jag har rättat till det mesta så att även ni med Internet Explorer kan se den rätta designen. Bara en fråga till er som använder Explorer, ser ni en grå ruta under min signatur "Sofia"?

Sen skulle jag gärna försöka mig på ett övertalningsförsök. Ni som använder Explorer, byt till Mozilla Firefox. De flesta sidor på internet anpassas till Firefox och inte Explorer nu för tiden, Firefox är säkrare mot virus än vad Explorer är, Firefox är snabbare och stabilare som webläsare och dessutom är Firefox snyggare och modernare än vad Explorer är.

Hihi, pussar från datanörden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela