Missofie

Jamaican Me Crazy

Publicerad 2009-07-01 13:29:22 i ,

Så heter en av Ben & Jerrys nya glassar! Hihi, jag tycker det är jättefyndigt! Jag har inte smakat den men däremot köpte jag och Björn en annan sort igår som var jättegod, Bohemian Raspberry! Haha, min blogg har blivit en reklamsida för Ben & Jerrys!

Igår hade vi värsta mysdagen! Efter frukosten cyklade vi ner mot stan och strosade runt ett tag. Björn köpte en present till mig, en à la francaise burk, som jag har suktat efter sedan jag köpte den förra. Så fina! Älskling tyckte att jag skulle ha den! ♥ Lite jordubbar fick såklart också följa med oss hem!

På eftermiddagen lagade vi hemmagjord pizza som blev skitgod! Sen slappade vi mest i soffan och kollade på film och käkade Bohemian Raspberry. Vaniljglass med hallonsås och bitar av kladdkaka, vem älskar inte Ben & Jerrys?!



Idag åker vi ut till stugan i Ljungskile och sover där någon natt. Ska bli riktigt mysigt! Sola, bada, läsa böcker och bara ta det lugnt! Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela