Missofie

Nytt

Publicerad 2009-07-29 14:02:07 i Shopping,

Efter några timmar på stan (Linköping) med Karin fick detta följa med mig hem.

              Randig klänning från Sunshine, MQ. Jättesöt och billig!
              Svartspetsigt resårskärp från Indiska. Gulligt!
              Krimskrams från Vero Moda.
              Slapp och stor tröja från Gina Tricot som kostade nästan ingenting.

Igår var jag också i shoppartagen. Då blev det grejer till nya lägenheten.

               Köksdesign från Cult. ♥ Diskmedel- och diskborstbehållare.
               Nya vita fräscha bäddset från Kronborg.
               Nya ramar att sätta lite reskort i. (Den i trä ska jag klä med lite tyg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela