Missofie

Underbara västkusten

Publicerad 2009-07-22 20:30:35 i ,

Idag åkte jag och Björn ut till mammas och pappas stuga i Ljungskile. Tanken var att sola och bada och åka båt, men vädret tillät inte riktigt de två förstnämnda, men båt åkte vi. Och även om vädret inte alltid är det bästa är västkusten fantastiskt vacker. Vi åkte runt bland kobbarna och lade till vid en och fikade lite! Mysigt! Efter båtturen värmde vi oss med några grillade hamburgare innan jag, Björn och mamma tog bilen till världens mysigaste inredningsbutik. Några kilometer utanför Ljungskile låg Kärrstegens Gårdsbutik, en vädigt gammal gård där varje rum i det lilla huset var fullproppat med söta inredningsprylar. Fattar ni hur lycklig jag var? Så himla pittoreskt och mysigt! Jag kände mig som ett litet barn som pekade på allt och sa "den och den och den och den vill jag ha!". Dit kommer jag definitivt att åka fler gånger!

På vägen hem stannade jag, Björn och pappa till på Bauhaus och köpte grejer till mina nattduksbord! Hihi! Byggare Bob, släng dig i väggen!


Mamma, pappa och båten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela