Missofie

Depp

Publicerad 2009-07-06 20:54:20 i ,

Idag har jag inte riktigt känt mig i form. Men det är väl inget konstigt med det, man kan faktiskt inte vara sprudlande glad varje dag. Men för att återgå till vanliga glada Sofia åkte jag ut till Överby förut idag. När man shoppar och spenderar alldeles för mycket pengar brukar man alltid må mycket bättre! Haha, låter kanske lite bakvänt men det brukar funka för det mesta. Jag gick iaf runt i massa butiker, bland massa härliga reor, men det enda jag kom hem med var ett par hårspännen! Snacka om att jag var besviken! Jag som alltid brukar hitta en massa hittade ingenting! Jag som var villig att sponsra butikerna med flera hundralappar. När jag stod i kassan och skulle köpa hårspännena funderade jag över om kassörskan tyckte att det var lite fattigt att bara handla för 30:-. Men jag skulle isåfall hålla med henne, i mitt huvud formulerade jag tillochmed en förklaring, "tro mig, jag vill handla för mer, men jag hittar ju fan inget!". Haha, är man desperat då? Jo jag tror det, för i ren desperation köpte jag en slips (!) till Björn. Men för att ni inte ska tycka att jag verkar alltför tokig kan jag försvara mig med att det var en snygg, smal slips som är riktigt het när den hänger slappt på en skjorta tillsammans med ett par snygga jeans.

Men ärligt, man kanske inte blir glad igen av att köpa saker till andra. EGO! Så det sista jag tänkte på (för att trösta mig själv från min uteblivna shopping) innan jag lämnade Överby var datorn hemma. Min vän internet har allt man kan tänkas behöva!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-07 10:04:28

det kommer från mittnamnhalsband.se:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela