Missofie

Nytt i garderoben

Publicerad 2009-07-09 21:36:56 i ,

Tänkte visa vad jag handlat på rean:



  • En mysig grå väst/klänning, perfekt till hösten! Köpt på Åhlens City i Göteborg.
  • Gula jeans från H&M. Asballa! Såg dem först på H&M i Göteborg fast där fanns de inte min storlek, men i Trollhättan fanns de!
  • En turkos och fin klänning från Bikbok i Femmanhuset, Göteborg.
Idag har jag även varit hos Specsavers och hämtat ut nya linser. Det var en mindre kul utgift! Men se måste man väl, antar jag.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-09 21:51:52

sådana jeans har jag typ med. fast från gina... men på bilden ser de typ likadana ut:) Jag älskar mina gula jeans:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela