Missofie

Knutby - tur och retur!

Publicerad 2009-06-22 14:53:25 i ,

Hoppas ni har haft en fin midsommar! Det har jag haft! I fredags morse åkte jag och Björn nämligen till Knutby (okej, snarare till Burvik, en bit från Knutby, men det låter så mycket roligare att säga att vi har firat midsommar i Knutby!) till Björns syster Jossan och hennes pojkvän Alex och firade midsommar med Björns släkt. Helgen har varit jättemysig och jag har varit konstant mätt!

Nu måste jag städa lägenheten! Idag kommer folk hit som är intresserade av att hyra den efter oss, så då får man väl anstränga sig lite. Imorn är det dock vi som ska kolla på lägenhet. Då åker vi till Halmstad för att spana in vår nya 2:a. Hej framtiden, här kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela