Missofie

Söndagkväll

Publicerad 2009-06-28 22:14:59 i ,

Vilken härlig helg det har varit! Picknicken igårkväll blev jättelyckad. Vi satt och myste på en rutig filt i gräset vid kanalen och åt och drack gott, pratade och skrattade! Det är så underbart att umgås med människor som får en att må så bra som mina vänner får mig att må! ♥ När picknicken var avklarad fortsatte jag, Lena och Karin (vi unga och pigga!) till Pråmen för premiärbesök. Även om jag har svårt för sådana neandertalare-hak (ni vet hak där killar sitter och dricker massa öl och bara brölar) får jag nog säga att jag blev lite positivt överraskad. Det var iaf lite större och lite bättre än Nitlotten. 

Idag tog jag och Björn bilen ut till mammas och pappas stuga i Ljungskile. På vägen köpte vi med oss grejer så vi kunde bjuda på en smarrig jordgubbstårta. Mm, den blev jättegod och vi var jättestolta! Förutom att äta god jordgubbstårta solade vi, badade, åt grillad lax och bara njöt av svenska sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela