Missofie

Julmusik ♥

Publicerad 2009-11-02 22:06:58 i Allmänt babbel,

Sitter och lyssnar på julmusik och fantiserar om vida fina julgranar, tända jul och pirret i magen som alltid finns runt jul! Å jag älskar jul och är det november är det verkligen dags att spela julmusik. Förr spelades skivan på repeat så fort värmen försvann. Nu har jag haft så mycket annat för mig att jag inte hunnit. Mys. ♥

Idag hade vi kursstart i Organisation. Imorse var jag pigg och glad och tyckte föreläsningen skulle bli spännande. Nu känner jag mig frusen, deprimerad och förstår inte hur jag ska komma igenom kursen. Massvis med muntliga redovisningar (den första för ca 80 personer redan nästa onsdag) och obligatoriska seminarier och projektarbeten hit och dit. Jag som ska ut och resa och missar två veckor kommer dessutom få extra uppgifter. Phu! Ja, klarar jag kursen är jag jäkligt nöjd.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-03 11:55:17

Precis så du skriver Sofia har jag kännt flera gånger, men tro mig, man klarar det!!! Du klarar det:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela