Missofie

*Suck av lättnad*

Publicerad 2009-11-11 15:00:33 i Skola,

Å vad skönt, första redovisningen i Organisationen är avklarad och jag är nöjd! Denna redovisning ska jag ta med mig och tänka på när jag blir nervös inför nästa muntliga presentation. Nu håller jag på och organiserar upp mig för resten av veckan, det är mycket som ska läsas och gås igenom. Ge mig mer tid! På lunchen firade min grupp den första avklarade redovisningen genom att käka lunchbuffé på en thairestaurang. Mm! ♥ Om tre veckor är jag i Thailand och kan äta thaimat varje dag! Längtar!

Nu är det däremot dags för träning med två tjejkompisar från klassen. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela