Missofie

Tentavecka

Publicerad 2009-10-25 23:00:05 i Allmänt babbel,

Nu är snart en ny vecka på ingående. Tentaveckan. Ush! Helgen har därför bestått av mycket plugg men även en liten vinkväll med Martina. Mysigt! Nu har jag iaf pluggat färdigt inför första tentan (marknadsföring) och lägger ödet åt mina hjärnceller. På torsdag har jag tenta nummer två, husbyggnad 1. Hoppas det ska gå vägen.

Föresten. För att fortsätta på chokladtemat, har ni smakat denna? Det gjorde jag, Martina och Björn i helgen. Jättegod, smakar verkligen jul och pepparkaka. Choklad är den bara till konsistensen. Haha!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-10-26 08:48:18

Lycka till min vän!!

vart fann du denna julförsmak? måste ha :D:D

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-10-26 14:11:59

På Maxi.. :) Den var goood!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela