Missofie

Gasque

Publicerad 2009-09-17 15:09:30 i Fest,

Igårkväll var det tackgasque. Temat var "ombytta roller", vilket betydde att vi ettor skulle vara utklädda till lekledare/stab och tvåorna skulle vara utklädda till nollor. Riktigt roligt var det men kvällen blev ganska kort, jag gick hem redan vid 10-tiden. Anledningen var marknadsförings föreläsningen 08.15 imorse. Men det gjorde mig inte så mycket, hittills har nollningen och skolstarten varit väldigt intensiv med mycket festande så det var skönt med en tidig kväll. I helgen ska vi bara ta det lugnt. Läsa lite husbyggnad och marknadsföring ska jag också hinna med.





Vad tycker ni om mitt röda vackra svall? På kortet försöker jag se lite japansk ut! Haha!

Nu ska jag däremot fortsätta med tvättandet och städandet i lägenheten. Shit vad stökigt och skitigt det hinner bli på bara några dagar! Ikväll blir det nog att träna!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-23 11:38:08

Gillar japanese style!

och kanske borde färga på riktigt?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela