Missofie

Torsdagkväll

Publicerad 2009-09-24 23:05:12 i Allmänt babbel,

Idag är det torsdag och jag går på helg! Förmiddagen spenderades i skolan med marknadsföring, sedan blev det hem och plugga en stund innan jag, Jolin och Emma stack iväg på Step75! Så himla roligt! Ikväll har B lagat underbart god pepparbiff med rödvinssås och potatisgratäng! ♥ Kan man ha det bättre?

Imorgon tänkte jag ställa klockan och försöka komma upp ganska tidigt. Planen är att sätta mig med Byggnadsmaterial-boken och lite instuderingsfrågor. Nu har skolan verkligen dragit igång! Även om tentorna inte är förrän om 5 veckor är jag redan lite stressad. Tiden rinner ju iväg! Efter plugg ska jag och B ta en promenad ner till stan (lön och csn imorgon!) och kika (och fika?)! Mys!

Du och jag ♥ Whitehaven beach 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela