Missofie

homesweethome

Publicerad 2009-09-03 19:23:25 i Inredning,

Förut va jag på Åhlens, jag skulle köpa nytt sånt där torrshampoo. Hittade dessvärre inget och frågade en expedit om de var slut, då svarade hon att "jaa, det är någon som har skrivit om det i en sån där blogg igen så nu har det tagit slut! *suck*". Haha, undra om det var jag? Nja, riktigt så många besökare har jag inte så Åhlens i Halmstad skulle anstormas men lite roligt sammanträffande var det ju!

Köpte en ny dörrmatta på Lagerhaus förut. Cool och snygg och 200:-! I like it! Nu blir det däremot pannkakskalas med B! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela