Missofie

Close up..

Publicerad 2010-04-27 23:54:35 i Shopping,

.. på min nya bikini från Warp. Detta var innehållet i en av påsarna som följde med hem från stan idag. Sa jag förresten att jag glömde min väska i en butik? En halvtimma (!) senare kom jag på det. Det jag var mest oroad för under tiden som jag letade efter den var inte plånbok, mobil och nycklar. Nej dessa var prio två. Min fina bikini var det enda jag kunde tänka på. Haha. Som tur var hade den vänliga personalen tagit hand om väskan åt mig. Vilken virrpanna jag kan vara ibland! :)


Tack B!

Kommentarer

Postat av: mor A

Publicerad 2010-04-28 13:15:35

Snygg Bikini! Du kommer att göra succe på Navigator of The Sea! Ja han är snäll den gode B men jag tror att ni båda är snälla mot varann! Fortsätt med det! Kram o hälsa B

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-28 23:59:50

Hihi jaa där kommer jag glida runt så fint i den. :) Ja vi är nog ganska snälla båda två, det har nog med uppfostran att göra! ;) Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela