Missofie

Fridaynight with passion!

Publicerad 2010-04-23 20:57:43 i Ät- & Drickbart,

Nu är jag hemma efter en heldag på jobbet. Idag har jag suttit i egen kassa för första gången och det gick jättebra! Stolt. Efter jobbet han jag faktiskt med en liten snabbshopping också, vad som köptes kan jag visa senare. Nu håller jag och B däremot på och lagar lite mat. Kött, kroketter och sås blir det, mm! ♥

Ikväll ska vi förresten smaka på denna goding, för det hoppas jag att den är. Ryktet säger att Marabou ska komma med en till Limited Edition, polka. Då måste man ju testa den också, gud vad jobbigt! Haha.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-24 18:26:43

Var den god??

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-04-24 21:47:58

Jag testade POLKA igår! Den var god. Ungefär som man kan tänka sig...choklad med polkagrisbitar i lixom! :) Mmm!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-25 17:16:23

Malin: Den var god, den smakade sommar fast jag kommer nog inte köpa den igen.. :)



Jossan: Jaha gjorde du? Vad gott! Jag har inte sett den någonstans härnere än.. Jag tror nog mer på den än på Passion. Har du smakar den? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela