Missofie

Glad

Publicerad 2010-04-09 18:43:28 i Allmänt babbel,

Äntligen fredag igen, skönt! Dagen har jag spenderat på jobbet och nu börjar en del saker så smått falla på plats men jag har en stor bit kvar av min upplärning. Timmarna har gått ganska fort idag men nu är det helg. Nästa gång jag ska jobba blir nästa fredag och på lördagen är det konferens i Malmö.

En trevlig överraskning väntade mig när jag kom hem, jag fick reda på att jag fick en 5a i Teknisk Installation. Yes! Ikväll ska vi nog mest mysa med god mat och film och bara ta det lugnt. På lördag och söndag ska jag plugga. Hoppas det fina vårvädret stannar kvar hela helgen så man hinner få lite sol på sig också! ♥

Ha en fin helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela