Missofie

Happy Easter!

Publicerad 2010-04-03 11:18:17 i Allmänt babbel,

Påskafton idag, Glad Påsk på er! När B slutar jobba vid 14.30 tar vi räserbilen till stugan och Ljungskile och firar påskafton med familjen och mormor. Det ska bli väldigt mysigt! ♥ Dessvärre har förkyldningen tagit ifrån mig det mesta av smaksinnet, men jag får vara glad att jag kanske är på bättringsvägen.

Idag gick jag upp 08:00, riktigt tidigt (för att vara mig). Har suttit en stund med Fastighetsförvaltning och känner mig superduktig! När man nyss avslutat kurser är det väldigt lätt att fortsätta att slappa även om de nya kurserna har börjat (har jag insett). Så minsta lilla engagemang från min sida tycker jag är superambitiöst just nu. Men vet ni vad? På tisdag ska jag lära mig något helt nytt. Då ska jag göra min första dag på Forex! Spännande!

En annan glad nyhet är att skattedeklarationerna har kommit och både jag och B fick tillbaka en slant! Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela