Missofie

Inbrott!

Publicerad 2010-04-18 18:14:05 i Allmänt babbel,

Igår eftermiddag när jag var på konferens kom en granne och knackade på. Hon berättade för B att någon klippt av vårt lås till förrådet. Troligtvis blev tjuvarna besvikna på våra tomma flyttkartonger för vad vi vet är ingenting borta. Några värdefulla saker fanns det väl därnere men antingen hittade dem de inte eller så förstod dem inte att de var värdefulla. Vilka misslyckade tjuvar! Tss. Nu är ett nytt kraftigare lås inhandlat iaf. Även om inget försvann och det antagligen är ett pojkstreck börjar man att fundera lite. Lite läskigt är det ju ändå.

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-19 12:32:06

hahaha nämen va faa aan. jävla amatörer :D

dom kunde ju förstört nått iaf, brukar inte bovar göra de när dom inte får med sig nått av värde? :P

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-19 17:30:30

hihi det var en väldig tur att de inte gjorde det tycker jag! :) konstiga tjuvar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela