Missofie

Mobil!

Publicerad 2010-04-26 21:08:42 i Allmänt babbel,

Häromdagen fick B höra mig klaga över vårt omobila immobila ickemobila fasta bredband. Jag har nämligen en nätverkskabel in i min laptop, så på mitt skrivbord får datorn stå (hela tiden, precis som en stationär). Meningslöst! B sa då att vi inte skulle skaffa ett mobilt bredband, att det var onödigt och oekonomiskt eftersom vi redan har ett fast som fungerar bättre än väl. Ikväll är B på vinprovning och jag har gjort slag i saken, jag har skaffat mig ett mobilt bredband, wihoo! Jag drog helt enkelt loss nätverkskabeln från väggen och in i köket istället. Så nu sitter jag här med mitt fina nya mobila bredband! Oj vad nöjd jag är! Jag undrar dock hur nöjd B kommer vara när han kommer hem och upptäcker att kabeln han så fint satte fast i väggen inte sitter där längre? Hmm. Om jag pussar honom jättemycket kanske han inte märker? ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-27 09:42:30

Pussa på du! Jag tror nog att han kan va ganska medgörlig annars får du väl muta med lite fincola o nåt smaskigt godis! Nu ska jag gå till jobbet. Ha en bra dag o hälsa vinkungen:)Kram

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-27 18:20:59

BUUUU snåålisbjörn.

det är rätt sofia, köp på dig massa saker bara. skit i vad den lille skiten säger;), saker är faktiskt till för att köpas :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela