Missofie

Old days

Publicerad 2010-12-03 17:38:26 i Allmänt babbel,

En kompis hemifrån, Marika, lade i veckan upp några väldigt söta foton på facebook. Motivet var gamla brev som jag och några andra tjejer i klassen skrivit till henne. Så himla härliga och så himla roliga, hjälp vad jag har skrattat! :D När jag åker hem till Åsaka över jul kommer jag garanterat dra fram mina gamla lådor för att se om jag hittar några sparade brev. Hihi, här kommer några smakprov.

 

 

Snacka om kakmonster! Hahaha! ;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-04 00:05:17

Haha det är så underbart med såna gamla grejer. En kompis har en teckning som jag ritade till henne när vi var små. FÖreställer ett nagellack och runt lacket har jag skrivit "Nagellack finns det många av, men av dig finns det bara en" FInt ska det vara ;)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-12-04 00:19:48

Naaaw, vad sött! :D

Postat av: Marika

Publicerad 2010-12-04 12:28:06

haha va skoj att du tyckte det var kul :) Det tyckte jag med : Ska bli kul att se om du har några brev sparade från mig :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-12-04 22:58:33

Hihi, ja verkligen! Måste hem och leta! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela