Missofie

Tisdag..

Publicerad 2010-12-14 21:16:35 i Allmänt babbel,

.. och ny vecka. Igårkväll kom vi hem från härliga Köpenhamn efter två underbara dagar. Det blev en hel del promenader, brända mandlar, julstämning, julklappsköp och danska onyttigheter. ;) Idag har jag och Emelie suttit med vårt projekt hela dagen, vilket vi kommer att göra hela torsdag och fredag också. Imorgonbitti ska jag till jobbet en sväng för några timmars utbildning och på eftermiddagen har jag Jöken-lektion. Mina nya glajjor ska tydligen vara färdiga också så dem ska jag försöka komma ihåg att plocka upp. På torsdag ska vi till veterinären igen för att vaccinera katterna.

För sexton minuter sedan tog vår tvättid slut, den vi inte kom ihåg att vi hade.

Ja, det är mycket nu. Tills imorgon ska jag dessutom försöka komma på hur f-n vi ska göra med de där 30 miljonerna som krävs för kunna betala bolagsmomsen. Skit också. :D

Jag ska försöka bjuda på lite Köpenhamnsbilder inom kort men tills dess får ni en charmig bild på lille Hasse. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela