Missofie

3 blev 4

Publicerad 2010-02-17 17:51:45 i Skola,

Idag var det genomgång på Husbyggnadstentan jag skrev i januari. Jag fick för några veckor sedan reda på att jag fick en 3a på den tentan, vilket är godkänt. När jag skrev tentan kändes allt jättebra så även om jag fick godkänt blev jag lite besviken när jag fick reda på mitt tentaresultat. Idag på genomgången berättade examinatorn att han glömt räkna med poäng från en rittekniksuppgift. Helt plötsligt fick jag en 4a på tentan och en 4a i slutbetyg! Heja!

Dagen har annars varit väldigt seg. Det är väldigt mycket i skolan just nu och mycket känns väldigt svårt. På veckodagarna är jag helt slut när jag kommer hem, så då orkar jag inte plugga. Istället pluggar jag järnet på helgerna. Tråkigt! Till helgen ska jag dock lämna Halmstad och kurera mig bland familj och vänner i Trollhättan. ♥ Underbart!

Imorgon är det förresten dags att hälsa på mina blivande arbetskamrater och skriva på Forex-avtalet. Ska bli kul att träffa min nya härliga chef igen. Sist jag pratade med henne i telefon trodde B att jag pratade med en nära kompis. På eftermiddagen/kvällen ska jag iväg på Arbetsmarknadsdagen som jag skrivit om tidigare.

Nu blir det däremot mat och framåt kvällen träning. Bästa sättet att bli av med träningsverk är att träna igen har jag hört och med tanke på att jag knappt kan sätta mig ner i dagsläget måste jag ge myten ett försök. Ajajaj!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-17 19:15:14

Till helgen ska vi se till att du inte tänker på skolan. Inte på lördag kväll iaf:) Ska bli så mysigt!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-20 10:53:32

Nä då ska jag glömma skolan och bara tjejsnacka! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela