Missofie

Garderobsnytt

Publicerad 2010-02-12 00:15:11 i Shopping,

Häromdagen städade jag lite i garderoben. Jag har tyvärr en hel del kläder som jag knappt använder men som jag inte har hjärta att slänga. Inte för att jag har fått dem eller något sådant utan helt enkelt för att jag knappt använt dem. Nu klippte jag navelsträngen med några av dessa kläder, vilket gjorde plats för nya (hihi).

En svart trenchcoat att ha i vår och en mörkblå hoodie att ha närsomhelst flyttade iaf in garderoben. ♥ Kände mig lite tråkigt som valde en svart trench, men hur beige ser man inte ut i en beige? Jag får piffa med sjalar istället.


Bilder från HM

 

Vad tycker ni föresten om min nya bloggdesign? Ser ni den inte kan ni prova att trycka på F5. Använder ni Explorer kan ni sluta med det (haha), för där ser bloggen inte lika bra ut. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd än eller om jag ändrar något mer, det återstår att se.

/Hackern

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela