Missofie

"Köksrenovering"

Publicerad 2010-02-28 19:09:14 i Inredning,

Nu äntligen ska jag visa er bilder från vår lilla "köksrenovering"! Väggarna var i stort behov av färg. Det behövdes något som skapade en kontrast mot hela köksinredningen. Förut smälte inredning, golv, väggar och tak ihop! Allt såg gammalt, gult, ofräscht och slitet ut.

Kök före:



Färgen blev något blåare än vad jag föreställt mig, men det gör inget. Det kunde inte bli värre än vad det redan var. Vi är väldigt nöjda med vårt nya kök! Undra vad nästa projekt blir? Jag är nog ganska duktig på att skapa sådana har jag insett. Stackars B! ♥

Kök efter:

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-03-01 21:59:23

Duktiga!!! Fint det blev! :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-03-02 09:59:14

Tack! :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-02 18:25:26

Vilken skillnad! Snyggt blev det! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela