Missofie

Lördagsmys i snön

Publicerad 2010-02-20 13:41:17 i Allmänt babbel,

Snö snö snö! Undra om man vågar sig utanför dörren idag? Jag ska faktiskt göra ett tappert försök lite senare. Då blir det att ta bilen in til stan och gå i lite affärer och fika med Malin. Senare ikväll är jag och Jenny hembjudna till Sandra för tacomys och melodifestival. Hoppas nu att jag tar mig in till stan och inte fastnar i någon snödriva, för mina vänner ser jag fram emot att träffa och då ska inte vädret stå i min väg! ♥ Hoppas ni får en fin lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela