Missofie

WTF

Publicerad 2010-02-10 16:58:14 i Ät- & Drickbart,

Jag har precis rotat igenom hela kylen, frysen och soptunnan. Det är något som inte stämmer! Något är i själva verket väldigt fel!

Igårkväll lagade jag pannkakor. Eftersom det blev några pannkakor över gjorde jag champinjoncrèpes idag till lunch. En orkade jag inte äta upp och bad Björn ställa in den i kylen eftersom jag var tvungen att springa iväg till skolan. För en stund sedan kom jag hungrig hem igen och tänkte äta upp den sista crèpen, men jag hittade den inte! Jag har som sagt letat i kylen, frysen och soptunnan men den är puts väck! Till saken hör att Björn avskyr svamp! Han ryser av bara tanken av att äta svamp och brukar retas och säga att han inte vill pussa mig om jag har ätit det. För mig som älskar svamp och inte kan förstå hur man bara inte kan uppskatta tex en kantarellsmörgås, har detta ledit till en del dispyter (kärleksfulla för det mesta, haha).

Nu undrar jag ju såklart vad f*n som har hänt? Har Björn käkat upp crèpen? Har Björn ätit champinjoner? I så fall kan vad som helst hända, detta är revolutionerande! Fast det är nog mer troligt att vi har haft inbrott och tjuven varit väldigt crèpesugen eller att Björn har blivit kidnappad och en annan Björn (han som bor med mig nu) käkat upp crèpen. Mig kan man inte lura! Men vart är då min Björn och vem tusan är Björnen jag bor med nu? Hjälp!

PS. Sorry för fjantigheten!

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2010-02-14 10:24:45

haha. tur att björn inte blivit utbytt! och att du hittade crepen sen...mums, jag bliev riktigt sugen nu. SVAMP!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela