Missofie

London calling

Publicerad 2010-02-14 23:45:54 i Resor,

För att göra dagen ändå lite bättre har jag och B köpt flygbiljetter till London! Den 23e mars bär det av och vi kommer vara borta totalt fem nätter. B har aldrig varit i London tidigare och sedan Lena och Vickdor flyttade dit fick vi ju världens anledning att åka. Vi kommer bo hemma i Lenas och Vickdors lya och förhoppningsvis hinna med massa kul. Antar att det kommer bli en del turistande, shopping, pubar och afternoon tea. Det ska bli så grymt kul och jag längtar järnet. Det är ju inte speciellt långt kvar heller och biljetterna fick vi jättebilligt!

Från början var det tänkt att flera ur kompisgänget skulle åka samtidigt lite senare i vår. Eftersom jag ska börja jobba i maj och kommer ha mycket i skolan är det omöjligt för mig att komma iväg då. I slutet av mars har jag precis skrivit två tentor och därmed avslutat två kurser samtidigt som de nya inte har hunnit starta (som det ser ut på schemat än så länge iaf, peppar peppar). Dessutom har Lenas Vickdor påsklov då. Tajmingen är skitbra och om vi ville komma iväg överhuvudtaget i vår fick det bli i slutet av mars. Men, detta är inte sista gånget vi åker till London, så till alla vänner därhemma: vi följer med på favoriten i repris nästa gång! Don't worry!

Ska bli så himla kul att komma iväg! Jag älskar att resa och jag älskar mina vänner! ♥ Varför gör man inte weekends oftare? Sjukt underskattat/bortglömt. Saknar min Lena enormt och det ska bli jättekul att se henne i hennes nya hemmamiljö. Läängtar!


Fina i Lenas förra hemstad, Borås! ♥

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-02-15 13:08:35

Ja varför reser man inte oftare... en weekend i Barcelona får bli mitt next to do:)

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-02-15 16:52:44

jag ska läsa beteendevetenskap tror jag! i västerås eller örebro! just nu lutar det åt örebro mest, känns som om det skulle ge mig en bredare utbildning då det finns fler alternativ i programmet där :) men, det r långt dit, men jag ska inte ändra mig, hopaps jag! hihi. Hoppas det är fint med dig ! Kram

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-16 23:00:59

JA!

Har nedräkning nu! Vi ska ha det så mysipys!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-17 20:00:43

Hej! Vad skoj! Ska också till London, en weekend helgen efter påsk! :) Vart hittade ni era biljetter?! Kram!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-17 20:57:12

Ryanair, haha! Billigt och bra. Hoppas planet håller bara.. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela